Zarządzanie relacjami z klientami - Customer Relationship Managment

 

Zarządzanie komunikacją na linii przedsiębiorstwo - klient to bardzo istotny element działań biznesowych. Utrzymywanie relacji w sposób jednolity ułatwia profesjonalną obsługę klienta i pozwala na budowanie długofalowych relacji. By proces przebiegał sprawnie, warto skorzystać z aplikacji klasy CRM (z ang. Customer Relationship Managment). Są one zaprojektowane w taki sposób, by wspierać działania marketingowe, proces sprzedaży oraz inne działania związane z obsługą klienta.

 

O naszej usłudze

Polcom oferuje usługę udostępnienia aplikacji do obsługi relacji z klientami w oparciu o aplikację Microsoft Dynamics CRM. Usługa ta udostępnia narzędzie pozwalające między innym na analizę planów i realizacji sprzedaży, usprawnienie procesów pozyskiwania klientów i usług. Microsoft Dynamics CRM jest aplikacją maksymalnie intuicyjną w obsłudze dla użytkownika końcowego. Pozwala na elastyczne i szybkie tworzenie nowych funkcjonalności oraz dostosowanie do tych bieżących. Efektem wdrożenia usługi udostępnienia aplikacji CRM jest obniżenie kosztów utrzymania i rozwoju infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa.

 

Charakterystyka

  • aplikacja udostępniona w formie usługi bez konieczności inwestycji w jej zakup i uruchomienie
  • indywidualna parametryzacja aplikacji według wytycznych i oczekiwań klienta
  • szybka obsługa komunikacji z klientem
  • zwiększenie efektywności pracy pracowników
  • integracja z aplikacjami Microsoft w szczególności MS Office, Share Point, Exchange
  • integracja z istniejącymi w firmie systemami

Jeśli chciałbyś się dowiedzieć więcej - zadaj nam pytanie: Formularz kontaktowy 

Wdrożenie nowoczesnej platformy CRM bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych

Założenia i wyzwania

  • dynamicznie zmienna w czasie ilość użytkowników w przedziale od 15 do 30
  • funkcjonalność pozwalająca na pełna obsługę klienta po przez aplikację Microsoft Dynamics CRM
  • możliwe zmiany w czasie w zakresie rozwoju aplikacji i ilości użytkowników
  • dostarczenie kompletnego rozwiązania
  • wysoka niezawodność w trybie 24 na dobę przez cały rok 

 

Rozwiązanie oparte o oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM w modelu SaaS obejmuje:

  • aplikację w Microsoft Dynamics w modelu SPLA
  • aplikacje systemową i bazodanową w modelu SPLA
  • moc obliczeniową dopasowaną do aktualnego zapotrzebowania
  • wdrożenie systemu
  • opiekę i usuwanie awarii i błędów
  • zapewnienie zawsze najnowszej wersji oprogramowania
     

Miesięczny koszt pozyskania całościowego rozwiązania dla wdrożenia kształtuje się  w zakresie kilku tysięcy złotych miesięcznie bez konieczności ponoszenia żadnych kosztów inwestycyjnych. W perspektywie 5 lat nie przekroczy 40% kosztów zakupu aplikacji, budowy infrastruktury IT oraz  utrzymania aplikacji i infrastruktury.

Zobacz więcej
Zwiń

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zamknij
Real Time Web Analytics