Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie

 

Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie, przy bardzo dużej ilości danych i dokumentów stanowi wyzwanie. By mu sprostać warto wykorzystać oprogramowanie klasy ECM (z ang. Enterprise Content Managment), które pomoże w koordynacji procesów i obiegu dokumentów.

Polcom oferuje rozwiązania firmy INTENSE GROUP bazujące na autorskim zintegrowanym systemie INTENSE Platform.

Platforma INTENSE to nie tylko nowoczesny system wspierający zarządzanie. To przede wszystkim wydajne narzędzie do modelowania procesów przedsiębiorstwa, umożliwiające maksymalne dostosowanie do specyfiki danej firmy zarówno od strony operacyjnej, jak i analitycznej.

System INTENSE to zestaw zaawansowanych technologicznie modułów obejmujących definiowalne rozwiązania Business Process Management, platformy integracyjnej, budżetowania, kontrolingu i Business Intelligence, z których może korzystać każde przedsiębiorstwo.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zadaj nam  pytanie   Formularz kontaktowy

Charakterystyka

  • szybki dostęp do dokumentów dzięki prostemu wyszukiwaniu
  • redukcja czasu niezbędnego do przetwarzania dokumentów
  • redukcja liczby papierowych dokumentów
  • bezpieczeństwo gromadzonych danych
  • tworzenie kopii zapasowych dokumentów
  • możliwość odtworzenia archiwum w razie utraty danych
  • wprowadzenie formalnych procesów obiegu dokumentów
  • standaryzacja i usprawnienie procedur wewnętrznych

Wsparcie podstawowych formalnych i nieformalnych procesów w przedsiębiorstwie

Założenia i wyzwania:

  • organizacja obiegu i archiwizacji dokumentów, przechowywanie i udostępnianie, kontrola
  • definicja obecnych i możliwych w przyszłości scenariuszach procesów biznesowych
  • możliwość korzystania z oprogramowania w zmieniającym się w czasie zakresie
  • przerzucenie odpowiedzialności za aktualizację oraz bezawaryjne działanie na dostawcę
  • kilkunastu użytkowników aplikacji
  • obniżenie kosztów prowadzenia działalności
  • dostarczenie mocy obliczeniowej, przestrzeni dyskowej oraz infrastruktury sieciowej

W tradycyjnym modelu, koszty projektu kształtowały się w sposób następująco:

Komponent

Koszt zakupu

Koszt stały roczny

Koszt całkowity w perspektywie 5 letniej

Koszty licencji oprogramowania

30 tys. PLN

5 tys. PLN

85 tys. PLN

Oprogramowanie systemowe i  bazodanowe

30 tys. PLN

10 tys. PLN

80 tys. PLN

Koszty wdrożenia/serwisu

40 tys. PLN

10 tys. PLN

90 tys. PLN

Internet i sieć komputerowa

-

10 tys. PLN

50 tys. PLN

Energia elektryczna

-

10 tys. PLN

50 tys. PLN

Obsługa systemu

-

50 tys. PLN

250 tys. PLN

Koszty finansowania zakupów

-

10 tys. PLN

50 tys. PLN

Koszt zakupu serwerów

30 tys. PLN

6 tys. PLN

60 tys. PLN

Suma

715 tys. PLN

 

Wnioski

Tradycyjne podejście generowało konieczność poniesienia kosztów inwestycyjnych w początkowym okresie wdrożenia systemu oraz znaczące zwiększenie kosztów stałych przedsiębiorstwa, dlatego też Klient zdecydował się na sięgnięcie po model usługowy, w którym płatność miesięczna w skali 5 lat pozwoliła mu na redukcję kosztów pozyskania i utrzymania kompletnego systemu obiegu dokumentów o ok 40%.

Zobacz więcej
Zwiń

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zamknij
Real Time Web Analytics