Wirtualne  biurko w Polcom Data Center
 
 

Jak to działa? 

Użytkownicy komputerów często spotykają się z problemem awaryjności sprzętu w pracy. W zależności od tego jak poważna jest awaria, w takich sytuacjach trzeba albo poprosić o naprawę sprzętu dedykowaną osobę z firmy albo wysłać go do serwisu. Jest to związane zazwyczaj z niepotrzebnymi kosztami, koniecznością inwestycji w sprzęt zastępczy a zwłaszcza niepotrzebną stratą czasu samego pracownika. Co więcej, nawet zakupiony sprzęt zastępczy w końcu także trzeba będzie serwisować.

Istnieje alternatywne wyjście.

 

O naszej usłudze

Polcom oferuje rozwiązanie, w którym nie potrzebne są komputery w tradycyjnym ujęciu. Ich funkcje przejmuje dedykowane środowisko IT umieszczone w data center. To w nim odbywają się wszystkie procesy informatyczne. Użytkownik korzysta z tego rozwiązania jak ze standardowego PC'a.

Problem awaryjności sprzętu, opłat serwisowych, czy potrzeba wymiany sprzętu na nowszy znika, ponieważ fizycznie tego sprzętu nie ma. Klient korzysta więc z wirtualnego biurka za pośrednictwem data center i ponosi opłaty za jego rzeczywiste użytkowanie.

 

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zadaj nam  pytanie   Formularz kontaktowy

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zamknij
Real Time Web Analytics